Vevőszolgálat: +36 705 407 269 (Hétfő-péntek: 11:00 – 17:00)

Gyakran

Ismételt Kérdések

Kiszállítás

Mivel kanapéink az Ön igényei szerint készülnek, a rendelés visszaigazolásától számítva általában 6-12 hétig tart a kanapé leszállítása.

A kanapékat saját autóinkkal szállítjuk hétköznapokon 6:00 és 22:00 között. A szállításról legalább 48 órával korábban értesítjük Önt SMS-ben, e-mailben vagy telefonon. A szállítás napja kötelező, de a konkrét időpont tájékoztató jellegű, és előre nem látható események, például rossz közlekedés, rossz időjárás stb. miatt változhat.

Kiszállítási ütemtervünk miatt nem mindig tudjuk teljesíteni a vásárlói kéréseket egy adott szállítási órára vonatkozóan. Előre kell számítani arra, hogy a nap bármely órájában vagy este is ki tudjuk szállítani az árut.

Igen, bárki átveheti az árut a szállítási címen, feltéve, hogy erről előzetesen értesíti őket. Utánvétes fizetés esetén kérjük, ne feledje, hogy a kért összeget készpénzben kell kifizetni az átvételkor.

A kanapékat több darabban szállítjuk. Minden egyes darabot egyenként védőfóliába csomagolunk, hogy megóvjuk a sérülésektől. Szállítás után össze kell rakni a kanapét. Az összerakása nagyon egyszerű és gyors.

Nem biztosítunk házhozszállítást. A sofőr az Ön segítségével segít Önnek kivinni a kanapé részeit a bejárati ajtóig, a járműtől legfeljebb 10 méterre. Önnek kell gondoskodnia a saját lakására történő költöztetésről.

Fizetési mód

Az árukért kétféleképpen lehet fizetni:

  • Fizetés banki átutalással: ha nem szeretne készpénzzel fizetni, akkor a kanapé szettet előre, banki átutalással is kifizetheti. A fizetési részleteket a megrendelés leadása után kapja meg.
  • Fizetés utánvétellel az áru átvételekor: Ha a fizetés utánvétellel történő fizetést választja, akkor csak az áru átvételekor fizet. Kizárólag készpénzes fizetést fogadunk el szállításkor.

Nem, nem kínálunk lehetőséget az áruk részletvásárlására.

Kártyás fizetés nem lehetséges. Az áru ellenértékét előre, banki átutalással vagy készpénzben az áru átvételekor fizetheti ki.

Megrendelések

Megrendelésének státuszát közvetlenül ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheti:

  • E-mail: info@butor4you.hu
  • Telefonon: +36 705 407 269

Kérjük, készítse elő a rendelési számát, mielőtt felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Módosíthatja vagy törölheti a megrendelését, mielőtt az a gyártásba kerülne, vagy mielőtt bármilyen előkészítő munka megkezdődne rajta. Ha módosítani vagy törölni szeretne egy megrendelést, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a fent említett e-mail címen vagy telefonszámon, és mi további tájékoztatást adunk a további teendőkről.

Legalább 48 órával korábban felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk a szállítás napjáról és időpontjáról, mielőtt az árut feladnánk. Felhívjuk figyelmét, hogy a bejelentett szállítási idő hozzávetőleges, és előre nem látható események, például rossz közlekedés, időjárás stb. miatt változhat.

Panaszok

A hatályos jogszabályoknak megfelelően kanapéinkra 24 hónapos garancia vonatkozik, amely a kanapé leszállításának napján kezdődik. Panasz esetén kérjük, olvassa el panaszkezelési szabályzatunkat.

Amennyiben a szállított áruval kapcsolatban hiba merül fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@butor4you.hu e-mail címen vagy telefonon a +36 30 833 6108 telefonszámon.

A kanapészettekről

Természetesen minden ülést tetszés szerint konfigurálhat. Több mint 150 kárpitszövet és szín közül választhat.

Egyszerű kanapé-konfigurátorunkban kiválaszthatja a kárpitanyag konkrét típusát. Javasoljuk azonban, hogy először tekintse meg az anyagokról szóló oldalt, ahol részletesebb leírást talál az egyes kárpitszövetekről.

Nem gyártunk egyedi üléseket. Az ülések méretei rögzítettek, és nem módosíthatók.

További kérdései vannak?

×