Vevőszolgálat: +36 705 407 269 (Hétfő-péntek: 11:00 – 17:00)

Általános Szerződési Feltételek

D.K s.r.o.

TARTALOM:

I. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

II. AZ ÁRUKRA ÉS AZ ÁRAKRA VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

III. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

IV. ÜGYFÉLSZÁMLA

V. FIZETÉSI FELTÉTELEK ÉS ÁRUSZÁLLÍTÁS

VI. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK, CSOMAGOLÁS ÉS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

VII. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

VIII. REKLAMÁCIÓ

IX. AZ ELADÓNAK AZ ÁRU HIBÁIÉRT VALÓ FELELŐSSÉGÉNEK KIZÁRÁSA

X. SZERZŐDÉSI KÖTBÉR

XI. SZEMÉLYES ADATOK

XII. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

XIII. ZÁRÓ RENDELKEZÉS

 

Általános Szerződési Feltételek

I. Alapvető rendelkezések

  1. Ezek a feltételek összhangban vannak a módosított 40/1964. sz. törvény, a Polgári Törvénykönyv, a 250/2007. sz. törvény a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról szóló törvény rendelkezéseivel.
  2. Ezek a feltételek szabályozzák a D.K s.r.o. közötti kölcsönös jogokat és kötelezettségeket, Hlavná 12/61 972 11 Lazany, személyi azonosítószám:48066427, ÁFA szám:2120006746, bejegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság Sro részlegének kereskedelmi nyilvántartásába, bejegyzési szám: 31332/R (a továbbiakban: „Eladó”) és a vásárló, aki az interneten elérhető weboldalon található webes felületen (link a weboldalunkra/e-shopunkra ) (a továbbiakban: „webáruház”) keresztül adásvételi szerződést köt (a továbbiakban: „Vevő”).
  3. A feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződésben foglalt eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen feltételek rendelkezéseivel szemben.
  4. A jelen feltételek és az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre.
  5.  

II. Információk az árukról és az árakról

  1. A termékekkel kapcsolatos információk, beleértve az egyes termékek árát és főbb jellemzőit, minden egyes terméknél szerepelnek a webáruház katalógusában. Az áruk árai arra az időszakra érvényesek, amelyre az online áruházban megjelennek, és euróban, áfával együtt értendők.
  2. Az áruszállítással kapcsolatos költségekről az online áruházban találhatók információk. Az online áruházban felsorolt áruk szállítási költségeire vonatkozó információk csak akkor érvényesek, ha az árukat a Magyar Köztársaság területén belül szállítják ki.

III. Az adásvételi szerződés megkötése

  1. Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban a vevőnél a távoli kommunikációs eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vevő maga viseli. Ezek a költségek nem különböznek az alapdíjtól.
  2. A vevő a megrendelést az ügyfélfiókján keresztül, az online áruházban történő előzetes regisztrációt követően, a megrendelőlap regisztráció nélküli kitöltésével, vagy személyesen cégünk székhelyén adja le.
  3. A megrendelés leadásakor a vevő választja ki az árut, az áruk darabszámát, a fizetési módot és a kiszállítás módját. A megrendelés elküldése előtt a vevőnek lehetősége van ellenőrizni és módosítani a megrendelésben megadott adatokat. A Vevő a megrendelést a Megrendelés gombra kattintva küldi el az Eladónak fizetési kötelezettséggel. A megrendelésben megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon szereplő összes kötelező adat kitöltése, valamint a Vevő megerősítése, hogy elolvasta ezeket a feltételeket.
  4. A megrendelés kézhezvételét követően az Eladó a Vevőnek a megrendelés kézhezvételéről visszaigazolást küld a Vevő által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül. A visszaigazoláshoz csatolni kell az Eladó hatályos általános szerződési feltételeit. Az adásvételi szerződés az Eladó által a Vevő e-mail címére küldött megrendelés visszaigazolásával jön létre.
  5. Abban az esetben, ha az Eladó nem tudja teljesíteni a megrendelésben szereplő bármelyik követelményt, az Eladó a Vevő e-mail címére módosított ajánlatot küld a Vevőnek. A módosított ajánlatot az adásvételi szerződés új ajánlatának kell tekinteni, és az adásvételi szerződés ebben az esetben azzal jön létre, hogy a Vevő megerősíti az ajánlat elfogadását az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címére.
  6. Az Eladó által elfogadott valamennyi megrendelés kötelező érvényű. A Vevő mindaddig lemondhatja a megrendelést, amíg a Vevő nem kap értesítést arról, hogy az Eladó elfogadta a megrendelést. A Vevő a megrendelést az Eladó jelen általános szerződési feltételekben meghatározott telefonszámán vagy e-mail címén mondhatja le.
  7. Abban az esetben, ha az Eladó nyilvánvaló technikai hibát vétett az áruk árának az online áruházban vagy a rendelési folyamat során történő feltüntetésében, az Eladó nem köteles az árut a Vevőnek ezen a teljesen nyilvánvalóan hibás áron szállítani, még akkor sem, ha a Vevőnek a jelen Általános Szerződési Feltételek értelmében automatikus visszaigazolást küldött a megrendelés átvételéről. Az Eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a Vevőt a hibáról, és a Vevő e-mail címére módosított árajánlatot küld a Vevőnek. A módosított ajánlat új adásvételi szerződéstervezetnek minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben a Vevő által az Eladó e-mail címére küldött átvételi visszaigazolással jön létre.

IV. Ügyfélszámla

  1. A vevőnek az online áruházban történt regisztrációja alapján a vevő hozzáférhet a vásárlói fiókjához. A Vevő az ügyfélszámlájáról rendelhet árut. A Vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut.
  2.  A vásárlói fiók regisztrációjakor és az árubeszerzéskor a Vevő köteles a valóságnak megfelelő és valós adatokat megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókban megadott adatokat bármilyen változás esetén frissíteni. A Vevő által az ügyfélszámlán és az árubeszerzéskor megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
  3. Az ügyfélszámlához való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A Vevő köteles az ügyfélszámlájához való hozzáféréshez szükséges információk titkosságát megőrizni. Az Eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiókkal való visszaélésért harmadik személyek által.
  4. A Vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze az ügyfélszámla használatát.
  5. Az Eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a Vevő hosszabb ideig nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben vagy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeit.
  6. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különösen az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása vagy harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása miatt.

V. Fizetési feltételek és áruszállítás

  1. Az áru árát és az adásvételi szerződés szerinti áru szállításával kapcsolatos költségeket a Vevő a következő módokon fizetheti ki az Eladónak: bankszámlára történő átutalással:
  • 2301920221 / 8330
  • IBAN: SK79 8330 0000 0023 0192 0221
  • SWIFT: FIOZSKBAXXX
  • FIO BANKA banki kapcsolat

készpénzben utánvétellel az áru átadásakor, vagy készpénzben személyes átvételkor a HLAVNÁ 12/61 , 97211 LAZANY feladóirodában.

  1. A vevő a vételárral együtt köteles az eladónak megfizetni az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a megállapodás szerinti összegben. Hacsak az alábbiakban kifejezetten másként nem rendelkezünk, a vételár tartalmazza az áruk szállításával kapcsolatos költségeket is.

  2. Készpénzfizetés esetén a vételárat az áru átvételekor kell megfizetni. Nem készpénzes fizetés esetén a vételárat az adásvételi szerződés megkötésétől számított 14 napon belül kell megfizetni.

  3. Nem készpénzes fizetés esetén a Vevő fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor az adott összeg az Eladó bankszámláján jóváírásra kerül.

  4. Az Eladó nem követel a Vevőtől előleget vagy más hasonló jellegű előre fizetést. A vételárnak az áru szállítása előtti kifizetése nem minősül foglalónak.

  5. Az árukat a Vevőnek a Vevő által a megrendelésben megadott címre kell szállítani.

  6. A szállítási mód kiválasztása az áru megrendelése során történik.

  7. Az áruk szállítási költségét, az áru feladásának és átvételének módjától függően, a Vevő megrendelése és az Eladó megrendelés visszaigazolása tartalmazza. Abban az esetben, ha a szállítási módot a Vevő külön kérése alapján állapodtak meg, a Vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.

  8. Ha az Eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a Vevő által a megrendelésben megadott helyre szállítani, a Vevő köteles az árut a szállításkor átvenni. Abban az esetben, ha a Vevő oldalán felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell szállítani, a Vevő köteles megfizetni az áru ismételt szállításával kapcsolatos költségeket, illetve az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.

  9. Az áru fuvarozótól való átvételekor a Vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. Amennyiben a csomagoláson manipulációra utaló sérülések keletkeznek, a Vevő nem veheti át a szállítmányt a fuvarozótól.

  10. Az Eladó adóigazolást – számlát – állít ki a Vevő részére. Az adóigazolást a szállított árukhoz csatolják.

  11. A Vevő az áru tulajdonjogát az áru teljes vételárának kifizetésével szerzi meg, beleértve a szállítási költségeket is, de nem az áru átvételét megelőzően. Az áru véletlen károkozásáért vagy elvesztéséért való felelősség az áru átvételének időpontjában vagy abban az időpontban száll át a vevőre, amikor a vevő köteles volt az árut átvenni, de ezt az adásvételi szerződés megszegésével elmulasztotta.

  12. Az eladó által megjelölt szállítási határidő csak informatív jellegű, csak az anyagok és kellékek időben történő érkezése esetén érvényes. A szállítási automatikusan meghosszabbodik, ha előre nem látható történések, akadályok alakulnak ki, mint például sztrájk valamint az alvállalkozóknál kialakult szállítási nehézségek vagy egyéb olyan körülmény melyet nem az eladó fél idézett elő. Az e pont szerinti határidő változás nem minősül késésnek az eladó fél részéről. Az említett körülbelüli szállítási idő nem tartalmazza az ünnepnapokat és a tervezett szabadsagokat. 

VI. Szállítási díjak, csomagolás és fizetési lehetőségek

  1. Az eladó általi szállításra vonatkozó általános rendelkezések

A szállítási időpontot az eladó határozza meg, amely KÖTÖTT. A körülbelüli szállítási időponttal kapcsolatban az eladó fél 14 nappal a szállítás előtt a vevővel felveszi a kapcsolatot. A szállítást megelőzően legkésőbb 48 órával sms/email formájában értesíti a vásárlót a pontos szállítási időpontról. A sofőr nem szállítja ki az árut a lakásba vagy házba. Az árut, az ÖN SEGÍSÉGÉVEL viszi a ház/lakás bejáratához vezető első zárt ajtóig, ami maximum 20 méterre van a járműtől.

A szállítási cím jellege és elérhetősége alapján a járművezető a következő lehetséges akadályokat veszi figyelembe:

  • Erdei utak
  • Burkolatlan útszakaszok
  • Szűk utcák
  • Utak, amelyekre fák/cserjék lógnak
  • Utak magasságkorlátozással

Abban az esetben, ha a sofőr korlátozások miatt megközelíthetetlennek értékeli az adott utat, ill. bekötőutat, az eladó fél fenntartja a jogot, hogy az árut a megadott címre ne szállítsa ki, tekintettel az esetleges kockázatokra, melynek következményként a járműben, az eladó egyéb vagyonában vagy egészségében keletkezhet károsodás.

Ha a vevő a fenti rendelkezéseket nem fogadja el, az eladó fenntartja a jogot az adásvételi szerződéstől való elállásra.

2. Előleg számla alapján vagy egyéb módon történő bankszámlára utalás az eladó saját szállítmányozással számolja fel a szállítási költséget:

Magyarország teljes területe: 60,00 EURÓ (24.000,00 HUF)

A szállítás időpontját az 1. pont szerint, az eladó határozza meg.

Amennyiben az áru a megadott időpontban nem kerül átvételre, a vevőt a szállítási költség kétszerese terheli. Továbbá amennyiben az áru a meghatározott időben nem kerül átvételre, az eladó fél jogosult tárolási vagyis raktározási díjat felszámolni, melynek összege bruttó 3 euró/nap. A szállítási/raktározási díj az eredetileg meghatározott szállítási időponttól kezdődik. Az utolsó tárolási nap az új szállítási időpont előtti nap.

3. Az „INGYENES SZÁLLÍTÁS “-i akció érvényessége esetén az alábbi rendelkezések lépnek érvénybe.

A szállítási időpontot az 1. pont szerint az eladó fél határozza meg. Az ingyenes szállítási akció igénybevétele esetén a vevő igényei szerinti szállítási időpont nem lehetséges.

Amennyiben az áru a megadott időpontban nem kerül átvételre, a vevőt a szállítási költség kétszere terheli. Továbbá amennyiben az áru a meghatározott időben nem kerül átvételre, az eladó fél jogosult tárolási/raktározási díjat felszámolni, melynek összege bruttó 3 euró/nap. A szállítási/raktározási díj az eredetileg meghatározott szállítási időponttól kezdődik. Az utolsó tárolási nap az új szállítási időpont előtti nap.

4. A szállítási időpont módosítása

Ez eladó fél részéről nem minősül akadálynak, ha az árut a vevő az előre meghatározott időpontban nem veszi át. A vásárló a következő szállítási lehetőségek közül választhat:

  • Visszasorolás a szállítási folyamatba, tekintettel a szállítási és logisztikai megszervezésre, amit az eladó fél 3-5 hétre előre tervez, a legkorábbi szállítási határidő az eredeti szállítási naptól számított 3-6 hét. Ebben az időszakban az áru külső raktárba van tárolva. Az áru szállításával és kezelésével kapcsolatos egyéb pénzügyi költségek miatt az eladó az áru alternatív szállási időpontig történő tárolásáért díjat számít fel bruttó 3€/nap értékbe. A raktározási díj az eredetileg meghatározott szállítási időponttól kezdődik, amikor a vevő nem tudta átvenni az árut. Az utolsó tárolási nap az új szállítási dátum előtti napot jelenti.
  • Az áru személyes átvétele külső raktárban az eladóval történő előzetes egyeztetés után lehetséges.
  • Egyedi szállítás az eladóval történt előzetes egyeztetés után lehetséges az alábbi feltételekkel. Az egyedi kiszállítás díja bruttó 0,75€/km. Az eladó az útvonalat a megfelelő kilométerek alapján számolja fel, ahol a kiindulási pont mindig az eladó külső raktára, majd a vevő szállítási címe, az útvonal végpontja pedig az eladó külső raktára.

5. UTMUTATÓ A KANAPÉ ÁTVÉTELI FOLYAMATÁHOZ

Annak érdekében, hogy az eladó biztosítsa termékei szakszerű és megbízható kiszállítását, a szállítást saját alkalmazottai céges járművel végzik el.
5.1  A sofőr, a rendelésben megadott címre érkezés előtt 30 perccel telefonon értesíti a vevőt.
5.2  A már vevőnek átadott információk alapján, a sofőr az árut nem szállítja közvetlenül a házba vagy lakásba.
5.3  A kiszállított áru átvételekor a sofőr távozása előtt, a vásárló KÖTELES ellenőrizni a kanapé csomagolásának sértetlenségét. A csomagolás bármilyen sérülését a vásárló az átvételi jegyzőkönyveb rögzíti.
5.4  Készpénzes fizetés esetén a vevő a megrendelt árut közvetlenül a sofőrnek fizeti ki. Kártyás fizetés nem lehetséges.
5.5  A kifizetést követően a tulajdonjog azonnal a vevőre száll.
5.6  Kiszállításkor a vevő nem köteles ellenőrizni a kiszállított áru mennyiségét és hiánytalanságát. Az észlelt eltérések esetén a kialakult helyzetet szokásos reklamációként oldjuk meg.
5.7  A sofőr nem várja meg, amíg a vevő kicsomagolja és ellenőrzi a kanapét. A kirakodás és kifizetés után a sofőr át adja a vásárlásról szóló dokumentumokat és indul a következő szállítási címre. A sofőr indokolatlan késése negatívan befolyásolja a teljes szállítási folyamatot ill. negatívan befolyásolja a többi tervezett megrendelés zökkenőmentes teljesítését is.

6. Tovabbi szállítási költségek

Amennyiben a vevő részéről akadalyok lépnek fel a már eredetileg megtervezett útvonal folyamán, a vevőnek további szállítási díjat számolunk fel, aminek felára 0.75 euró minden pluszba megtett kilométerre.

VII. A szerződéstől való elállás

  1. Az adásvételi szerződést megkötő vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől.
  2. Ha az adásvételi szerződés megkötésére webáruházon keresztül kerül sor, és ha az eladó időben és megfelelően tájékoztatta a vevőt az adásvételi szerződéstől való elállási jogáról, az elállási jog gyakorlásának feltételeiről, határidejéről és eljárásáról, a jogszabályban előírt tények teljesítése mellett, a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében a vevőnek joga van indoklás és szankció nélkül elállni az adásvételi szerződéstől.
  3. Az elállási határidő a szerződéskötéstől számított 14 nap.
  4. A Vevő tudomásul veszi, hogy a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. § (6) bekezdésének rendelkezései szerint nem állhat el az adásvételi szerződéstől, ha olyan védőcsomagolásba zárt árut ad el, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmas a visszavételre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítás után felszakadt, vagy ha olyan árut ad el, amely jellegéből adódóan a kiszállítás után más áruval elválaszthatatlanul keveredhet.
  5. Az elállási jog nem vonatkozik azokra a termékekre és szolgáltatásokra, amelyeket a 102/2014. sz. törvény (a távollevők között kötött vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés keretében történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló törvény) 7. § (6) bekezdésének a)-l) pontjai határoznak meg.
  6. Az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó határidő betartása érdekében a vevőnek a fent említett 14 napos határidőn belül el kell küldenie minden olyan egyértelmű nyilatkozatot, amelyben kifejezi az adásvételi szerződéstől való elállási szándékát.
  7. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a Vevő az Eladó által rendelkezésre bocsátott elállási nyilatkozat mintáját használhatja. A Vevő az adásvételi szerződéstől való elállást az Eladó jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címére vagy szállítási címére küldi. Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a nyomtatvány átvételét a Vevőnek.
  8. Az adásvételi szerződéstől elállt Vevő köteles az árut az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak. A Vevő viseli az áru Eladóhoz történő visszaküldésének költségeit. A Vevő köteles az árut a megadott címre küldeni.
  9. Ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az Eladó köteles a Vevőtől kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költségeket is, ugyanilyen módon, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszautalni a Vevőnek. Az Eladó azonban jogilag nem köteles visszafizetni az összeget mindaddig, amíg az árut vissza nem kapja, és a fent említett címre nem szállítják. Az Eladó csak akkor adja vissza a Vevőnek a kapott pénzt más módon, ha mind az Eladó, mind a Vevő beleegyezik ebbe.
  10. Ha a Vevő az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó a Vevőnek az Áruk szállítási költségét a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti meg.
  11. A Vevőnek az árut sértetlenül, kopásmentesen, szennyezetlenül és eredeti csomagolásában kell visszaküldenie az Eladónak. Az Eladó jogosult az áruban keletkezett kár megtérítése iránti igényt egyoldalúan beszámítani a Vevőnek a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésébe.
  12. Az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, ha az áru készlete elfogyott, nem áll rendelkezésre, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy beszállítója beszüntette az áru gyártását vagy importját. Az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a megrendelésben megadott e-mail címen, és a Vevőtől a szerződés alapján kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költséget is, az Eladó és a Vevő egyetértése esetén az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül ugyanilyen módon vagy egyedileg egyeztetett módon visszatéríti.

VIII. REKLAMÁCIÓ

  1. Az Eladó felel a Vevővel szemben azért, hogy az Áruk átvételkor hibátlanok legyenek. Az Eladó különösen azért felel a Vevővel szemben, hogy a Vevő által az Áruk átvételének időpontjában az Áruk az Eladó weboldalán meghatározott jellemzőkkel rendelkeznek, az Áruk megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak, és megfelelnek a jogszabályi követelményeknek.
  2. Ha az árun az eladott árun, annak csomagolásán vagy az árut kísérő használati utasításon más jogszabályoknak megfelelően feltüntetik azt az időtartamot, amely alatt az áru felhasználható, akkor a minőségi garanciára vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A minőségi garanciával az eladó vállalja, hogy az áru meghatározott ideig megfelel a szokásos rendeltetésének, illetve megőrzi szokásos tulajdonságait.
  3. Keletkezett hibák esetén a vevő az eladónál élhet a reklamáció lehetőségével és az alábbiakat követelheti:                                                                                                        a.,ha könnyen eltávolítható hibáról van szó, a vevőnek joga van a gyors, ingyenes és szakszerű hibaeltávolításra, az eladó köteles ezt a hibát késedelem nélkül eltávolítani. b.,Amennyiben olyan hibáról van szó, ami nem eltávolítható, viszont a termék használható, a vevőnek joga van a termék árából a hibához mérten kedvezményt kapni. Az árkedvezmény mértékének meghatározásakor figyelembe veszik a hiba jellegét, a termék elhasználásának mértékét és módját, a termék használatának időtartamát és további felhasználási lehetőségeket.                                                                                                                                                                                                                         —-c.,Amennyiben olyan hibáról van szó, ami nem eltávolítható és amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű hibamentes használatát, a vevőnek joga van a terméket kicserélni vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Reklamáció esetén a vevő köteles tájékoztatni az eladót az általa választott jogról.
  4. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől, ha az áru lényeges hibával rendelkezik.
  5. Ha az áru cseréje nem lehetséges, a vevő a szerződéstől való elállás alapján a vételár teljes visszatérítését követelheti.
  6. Ha az Eladó bizonyítja, hogy a Vevő az áru hibájáról az átvétel előtt tudott, vagy azt maga okozta, az Eladó nem köteles a Vevő igényét kielégíteni.
  7. Az Eladó köteles az igényt a székhelyén vagy telephelyén átvenni. 7. 7. Az Eladó köteles a Vevőnek írásbeli igazolást adni arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, mi a reklamáció tartalma, és a reklamáció kezelésének milyen módját kéri a Vevő, valamint igazolást a reklamáció kezelésének időpontjáról és módjáról, vagy a reklamáció elutasításának írásbeli indoklását.
  8. Az Eladó vagy az Eladó által megbízott alkalmazott a reklamációról a reklamáció benyújtásától számított öt munkanapon belül dönt. A reklamációt a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell rendezni, kivéve, ha az Eladó hosszabb határidőben állapodik meg a Vevővel.
  9. Az Eladó írásban tájékoztatja a Vevőt a panasz eredményéről.
  10. A Vevő nem jogosult a hibás teljesítésre, ha a hibát a Vevő okozta.
  11. Megalapozott igény esetén a Vevő jogosult a követeléssel kapcsolatban ésszerűen felmerült költségek megtérítésére.
  12. A vevő részérő érkezett jogosulatlan
    (alaptalant) reklamáció esetén az eladó félnek joga van a reklamációs
    eljárással kapcsolatban felmerült költségek megtérítésére. Személyes ellenőrzés
    esetén az eladó fél jogosult a vevőt utazási költséggel terhelni melynek összeg
    240,00 HUF/km (áfával). A kilométerek az alábbiak szerint vannak számolva:
    kiindulási pont mindig az eladó székhelye majd a vevő címe és végül az eladó
    székhelye. Számlázásra kerül a szerviztechnikus munkadíja is, melynek összege 12.000,00
    HUF/óra (áfával).

IX. Az eladónak az áru hibáiért való felelőssége alóli kizárások

  1. A Vevő nem jogosult az Áruk hibáira vonatkozó követelésre, ha:
    – az Áruk a Vevő által történő szállítás során megsérültek;
    – az Áruk az Áruk átvételét követően szakszerűtlen kezelés vagy rossz tárolás miatt mechanikai sérülést szenvedtek;
    – az árukat nedves és poros környezetben helyezték el;
    – az árukat nyilvános helyen helyezték el;
    az árukat szennyezték vagy szakszerűtlenül tisztították;
    – az Áruk az építésükbe való szakszerűtlen beavatkozás miatt károsodtak;
    – az Áruk a kárpitozott bútorok rakodó-, ülő- és karfafelületeinek túlzott terhelése miatt károsodtak;
    – A Vevő maga károsítja a dönthető és kihúzható mechanizmusokat helytelen kezeléssel (a karfán és a fejtámlán ülve, döntött helyzetben), és ennek következtében azok így deformálódtak;
    – az Árukat a Vevő saját ruházata csúfította el, ami foltokat hagy az ökobőrön és a halvány szöveteken;
    – az Árut vegyi anyagokkal rontották el (pl. gyúlékony anyagokat vagy alkoholt tartalmazó anyagok roncsolják a fából készült karfákra festett felületet);
    – az Áruk nem megfelelő terhelés következtében károsodtak, pl. az ülést gyermekek trambulinként használták;
    – az árukat hőforrás közelében helyezték el, és ezáltal károsodtak;
    – az árukat háziállatok károsították;
    – a terméket mechanikusan éles tárgyal sértettek meg vagy megkarcolták, elszakitották, elvágták az anyagot.
    – a terméket  mechanikusan kemény tárgyak által sértették meg, mint például cipzárak, csatok, gombok, szegecsek…
    – a termék mechanikusan éles tárgyak által sértették meg és ez által sérült az anyag, melynek következtében az anyag kiszallásodik vagy sérül a varrás. 
    – az árukat napfénynek tették ki, ami a termék elszíneződését okozta.
  1. Az Eladó kifejezetten kijelenti, hogy az Áruk kézzel (nem gépi sorozatgyártással) előállított termék jellegéből adódóan, amely sok részből áll, amelyek közül sok puha elemet tartalmaz, még a legnagyobb szakmai gondosság és precizitás mellett sem lehetséges abszolút pontosságot elérni a termék kialakításában, ezért az egyes alkatrészek 5 cm-nél kisebb eltérése nem minősül az Áruk hibájának. Az Áruk bármely anyagban megadott méretei csak hozzávetőlegesek.
  2. Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevővel szemben az áru természetes öregedéséért és kopásáért, valamint a szövet árnyalatának a mintadarabtól való eltéréséért.
  3. A kétségek elkerülése végett az Áruk kifejezetten nem minősülnek hibásnak:
  4. A félreértések elkerülése végett, az Áruk nem minősülnek kifejezetten hibásnak:

A HDF födém hullámosodása a tárolótérben 2 cm-ig az anyag közös jellemzője, amit a lakótér páratartalmának ingadozása, vagy túlzott terhelés okozhat.

– ha a vásárolt ökobőrből készült kanapé karfájának alakja és formája kissé eltér az üzletben bemutatott termékétől;

          – A bolyhosodás (szöszök) a felhasználó ruházatának súrlódása miatt keletkeznek.
Kibolyhosodás (a textilszállak természetes tulajdonsága, és nem az idő előtti elhasználódás vagy anyagminőség romlásának jele, a szösz eltávolítására célszerű szöszeltávolítót használni). A kanapéra nem javaslunk takarót vagy pokrócot tenni, mert ennek laza szálai rá kerülhetnek a kanapéra, amely súrlódással bolyhosodik, tehát szöszök alakulnak ki. 

– ha az ökobőrön „hegek” vannak, mivel ez az ökobőr természetes tulajdonsága.

          – Az ökobőr és a színes szövet ( fekete és piros árnyalatú) kombinációjának választása esetén a csatlakozó, szövettel érintkező részeken lévő fehér ökobőr elszineződhet. Mivel összetételét, szerkezetét és felületét tekintve más típusú kárpitról van szó, a leírt jelenség előfordulhat és nem számít hibának.

–  A bolyhosodás (szöszök) a felhasználó ruházatának súrlódása miatt keletkeznek. Kibolyhosodás (a textilszállak természetes tulajdonsága, és nem az idő előtti elhasználódás vagy anyagminőség romlásának jele, a szösz eltávolítására célszerű szöszeltávolítót használni). A kanapéra nem javaslunk takarót vagy pokrócot tenni, mert ennek laza szálai rá kerülhetnek a kanapéra, amely súrlódással bolyhosodik, tehát szöszök alakulnak ki.

– ha egy állítható karfával és fejtámlával ellátott kanapé vásárlásakor az anyag gyűrődik vagy megváltoztatja alakját és formáját, ez normális jelenség, mivel az anyagnak bizonyos helyeken mozgástérre van szüksége. A lekerekített és ívelt részeken, különösen a fekvő részeken, a kárpitanyag eltérő vastagsága és minősége miatt előfordulhatnak redők. Jellemző a vékonyabb és rugalmasabb kárpitanyagokra;

         –  Az OTOMAN részen lévő technológiai csatlakozás – fekvőrésznél lévő háttámla. Ez a borítóanyag varrása, amely a háttámlánál lévő fekvőrész közelében található. Ez a           csatlakozás a borítóanyag szélességétől függően 1-10 cm távolságra található a fekvőrésznél található hatalmánál.

–  Különböző keménységű ülőpárnák a sarokelemhez és az 1-2-3 üléselemhez és az ottománhoz. A sarokelem tömör epedóból, a felcsatolható 1-2-3 ülőelemek és az ottomán pedig habszivacsból készültek, rugalmas fújtatóval való feltöltés.

Az egyes habtömések keménységének változása természetesen tulajdonságnak számít, amit elsősorban a használat befolyásol. A kitömés minőségének megőrzésé és a legjobb állapotának hosszú távú megőrzésé érdekében az egyes ülések változatos használatát javasoljuk, ezzel a vevő minimálisra csökkenti annak esélyét, hogy a kitömés deformálódik. A PUR T30 és a PUR HR 35 típusú töltetek maximális megengedett terhelése 100kg / ülés. A megadott súlyhatár túllépése esetén a kitömés visszafordíthatatlanul deformálódhat, az eladó fél nem vállal felelősséget a túlzott terheléséből eredő hibákért. Ez vonatkozik az ágyazható részre, ülésekre, kartámaszokra, háttámlákra és minden típusú kárpitozott kanapé fejtámlájára is;

– a kárpitanyag színének eltérései, vagy a szerelvények és a beoltás magasságának eltérései, amelyek a kanapé egyéb részeinek utólagos megrendelésekor jelentkezhetnek;

– Az összecsukható modellek fém hajtogató mechanizmusának nyikorgását a fémfelületek egymáshoz dörzsölődése okozza, ami a fémanyagok általános jellemzője;

– A pácolt faelemet tartalmazó áruk a fa textúrája miatt különböző árnyalatokat mutatnak;

– ha egy bomlással küzdő kanapén a szerelvények enyhe koppanása és az ülőpárnák enyhe elmozdulása tapasztalható ülés közben. Ez a kísérő jelenség annak köszönhető, hogy a műanyag csúszka, amelynek szabad mozgástérre van szüksége, a csúszószerkezet sínjei között helyezkedik el. Ez azonban a modell természetes jelensége;

– az ülés enyhe nyikorgása, amelyet a csuklópántlemezek meglazulása okozhat, és amely megszüntethető az ülés leválasztásával és a csuklópántlemezek óvatos megkopogtatásával;

– ha a kézi simítás után a kárpitos anyagok, például szövet esetében legfeljebb 1,5 cm-es, az ökobőr esetében pedig legfeljebb 2,5 cm-es fodrozódás marad (jellemzően nagyobb felületeken);

– ha a Jószágok fémes nyikorgó mechanizmust bocsátanak ki. Ez egy gyakori jelenség, amelyet a fém a fémen való súrlódás okoz;

  1. Színárnyalatok:
  • A képeken látható anyagok hozzávetőlegesek, és nem biztos, hogy megegyeznek az eredetivel;
  • a színmegjelenítés az Ön monitorának fényerő- és színbeállításaitól függően változhat, ezért ez nem ad okot panaszra.
  1. Minden egyedileg megkötött adásvételi szerződésnek tartalmaznia kell a D.K s.r.o. által szállított termékek karbantartási kézikönyvét is, amely a Vevő számára kötelező érvényű utasításokat tartalmaz az áruk karbantartására vonatkozóan. Ezen utasítások be nem tartása esetén a Vevő nem jogosult az Áruk hibáira vonatkozó igényeket érvényesíteni.

X. Szerződési kötbér 

1.Ha a vevő, a VII. Szerződéstől való el állás című bekezdés, 3. pontjában szereplő határidő után áll el a szerződéstől, az eladót illető kötbér mértéke a kérdéses megrendelés árának 10 % – a.

2.Ha a vevő az előzetes kommunikációk ellenére sem tájékoztatja időben az eladót a szállítással kapcsolatos esetleges bonyodalmakról, vagy nem fogadja el a VI. Szállítási díjak, csomagolás és fizetési lehetőségek című bekezdés, 1.pontjában szereplő feltételek, amikor az eladó megfelelően és időben tájékoztatta a vevőt a megrendelt áru kiszállításáról.
Az eladó, az említett eljárásokkal elkerüli szállítási során keletkező esetleges bonyodalmakat. Ha a vevő az említett folyamat során nem jelzi az esetleges akadályokat vagy más olyan súlyos okot, amely negatívan befolyásolhatja a gyártási tervet és az eladó logisztikai folyamatát, az eladó feltételezi, hogy a vevő elfogadja mind a személyes, mind az általánosan érvényes megállapodásokat, amelyeket a vevő a megrendelés elküldésekor jóváhagyott, elfogadott. A kötbér mértéke ebben az esetben a kérdéses rendelésre külön kerül kiszámításra az alábbiak szerint: a megrendelt termék előállítási+promóciós+ logisztikai +munkaerőköltsége.

XI. Személyes adatok

  1. A személyes adatok védelméről részletesebb tájékoztatást a személyes adatok védelméről szóló tájékoztatóban talál ITT

XII. Általános információk

  1. A felek minden írásbeli levelezést elektronikus levélben is eljuttathatnak egymáshoz. A Vevő köteles a levelezést az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre eljuttatni. Az Eladó a levelezést a Vevőnek a Vevő ügyfélszámláján vagy megrendelésében megadott e-mail címre kézbesíti. A felek tudomásul veszik, hogy előzetes írásos engedély nélkül nem továbbítják az Eladó és a Vevő közötti elektronikus levelezést harmadik félnek.

    Az említett rendelkezés nem be tartása a 351/2011 számú az elektronikus kommunikációról szóló Szlovák törvény megsértésének számít. Az elektronikus levél egy nyilvános hálózaton keresztül küldött szöveges, kép vagy hang üzenet, amely a címzett hálozatán tárolható mindaddig, amíg a címzett meg nem nyitja vagy át nem veszi.

  2. Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet illetékes, amelynek székhelye: P.O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetes címe: https://www.soi.sk/sk. Az Eladó és a Vevő között az adásvételi szerződés alapján felmerülő viták rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr oldalon található online vitarendezési platform használható.
  3. Az Eladó jogosult az árut a kereskedelmi nyilvántartás alapján értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében az illetékes kereskedelmi engedélyező hatóság végzi. A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság egyebek mellett a fogyasztóvédelmi törvény és a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény betartását felügyeli meghatározott keretek között.

XIII. Végleges rendelkezés

  1. Az Eladó és a Vevő közötti valamennyi szerződésre a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ha az adásvételi szerződéssel létrehozott kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező erejű jogszabályok szerinti jogait.
  2. Az Eladót a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 3. szakasza (1) bekezdésének n) pontja értelmében a Vevővel szemben nem kötik magatartási kódexek.
  3. Az Eladó weboldalának minden joga, különösen a tartalom szerzői jogai, beleértve az oldal elrendezését, a fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az Eladót illetik. Tilos a honlapot vagy annak bármely részét az Eladó engedélye nélkül másolni, módosítani vagy más módon felhasználni.
  4. Az Eladó nem vállal felelősséget az online áruházba harmadik fél által történő beavatkozásból vagy annak rendeltetésellenes használatából eredő hibákért. A Vevő nem alkalmazhat olyan eljárásokat a Webáruház használata során, amelyek hátrányosan befolyásolhatják annak működését, és nem tehet olyan lépéseket, amelyek lehetővé tennék számára vagy harmadik fél számára, hogy a szoftvert vagy a Webáruházat alkotó egyéb komponenseket manipulálja vagy jogosulatlanul használja, vagy a Webáruházat vagy annak bármely részét vagy a szoftvert a rendeltetésszerű használat vagy cél ellenében használja.
  5. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az Eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.
  6. A feltételek szövegét az Eladó módosíthatja vagy kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a feltételek előző változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

Elérhetőségek:

info@butor4you.hu

0948585969

Ezek a feltételek 2021.2.11-én lépnek hatályba.

1. számú melléklet

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

ELADÓ:

D.K s.r.o.
ID: 48066427
DIC: 2120006746

bejegyzett székhely: Hlavná 12/61 972 11 Lazany

bejegyezve a trencséni járásbíróság Sro részlegének kereskedelmi nyilvántartásába, 31332/R. sz. betűszóval

Elérhetőségek:
email: info@butor4you.hu
telefón: 0948 585 969
www.www.butor4you.hu

VEVŐ:

A fogyasztó(k)nak a neve és vezetékneve * ……………………………………………………..

A fogyasztó(k)* címe …………………………………………………………………..

A fogyasztó e-mail címe ………………………………………………………………………

Ezúton értesítem*, hogy elállok* az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áru szállítása/az e szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés volt* :

Az áru megrendelésének dátuma/átvétel dátuma* …………………………..

Az adásvételi szerződéstől/szerződéstől való elállással* a fogyasztó visszaküldi a megvásárolt árut az eladónak, az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a fogyasztó viseli.

A fogyasztó(k) aláírása* ……………………………………….

Hely……………………………….. kelt………………………

×